mina fina kissar....

katterna har inte varit på balkongen på så länge,de älskar de men jag är rädd att de ska ramla ner. Pappa hävdar att de inte kan ramla ner eller att de iaf inte kommer att göra det. Jag tänkte att när vi var två här i em så kunde jag ducha och kissarna få vara på balkonen vaktade av T när han pilla ngt med datorn. Helt ok tyckte jag kissarna fixar det...
Jag kliver in i duchen och hör efter ett tag ett hemskt iii ljud på balkongen sen säger T,nu får ni gå in....
Följande har hänt,Tusse sitter på bläcket,där det bara är mark under....Enzo hoppar upp efter,sen puttar Enzo nästan ner Tusse..tusse sätter klorna i bläcket för att inte ramla ner..(det var ljudet jag hörde,tusses klor mot brädet..).båda kissarna och t blir rädda och kissarna får genast gå in igen ....rätt beslut där!! Klant enzo tänk om tusse ramlar ner...nej inget mer balkong för dem på ett bra tag.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback