nu är det klippt...

jag är en katstrof...jag klipper mig ca en gång om året,och hanna tjatar jämt på mig för hon klipper sig ju typ en gång i veckan....så är hon så fin i håret så=)!!!
men nu drog jag mig iaf till min frisör....

före.....

    

under...


efter...







Håret är så friskt och fräsht och tunnt,inte råttsvans rågblond tunnt...utan tjockt men urklippt =) jag ska börja lyssna på hanna och klippa mig offtare...jag är så glad över att mitt hår är så mjukt igen!!!




2006 bodde jag i Norge över sommaren,då tyckte jag att det var en bra ide att klippa av mig håret.
Cathrine som jag bodde hos är frisör så vi eller hon klippte av det....
Jag gillade min korta frisyr de gjorde mina vänner i norge med...ingen annan....
Ett nyårslöfte senare..
Nu har det gått två år och jag tycker att mitt hår växer ganska fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback