slut??

ja ni mina fina vänner...sommaren börjar enligt mig ta slut :( den sista träffen med tjejerna är nu inplanerad blir kräftskiva som planerat. Den sista träffen mer Eric och Stefan innan de flyttar iväg är nu planerad. Det är bara tre veckor kvar på mitt och sandras jobb....det är inte lika ljust ute på kvällarna nu...min bränna från rhodos är nästan borta....skolan börjar snart igen och så gör min nya arbetsuppgift på jobbet...markören i min kalender flyttas fram mer och mer hms höstkatalog kom idag och ja snart är sommaren slut... Har jag tur får jag lite semester beror på när tentan ligger det skulle vi få veta v 33.tidigt mdh tidigt...
Jag har inte ens badat ngt hemma i sverige det är kasst...
Sommaren är snart slut och det gör lite ont i mitt hjärta....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback