vilken färg har själen??

Idag är det dagen D för lilla Eskilstuna idag kommer KENT hit !!!
Detta har det laddads för sen Eric och jag köpte biljetterna i februari.
Och nu är dagen äntligen här,efter mycket om och mycket men så är nu
kvällens planer fastsällda. Eric och jag och stefan aka knatte,fnatte och tjejerna ska på vuxen party hos sandra och christian med sandras vänner från förr =) Dricka öl knyta kontakter och för lyssna på kent !!!
Det hade varit så kul med pick nick i parken med mina fina tjejer men mina närver klarade inte av deras sista minuten planering men så är det ibland... vi kommer ju att ses där med alla andra sjutusen människor =)
Ikväll är det fest... frågan är bara vad jag ska ha på mig jag måste he en slips tror jag en svart sådan antingen blir det svar kjol vit skorta och slips eller svart kjol min fina schal och ngt linne till detta...


bilden är tagen när kent spelade i västerås...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback