äntligen!!!

stämplade ut idag innan lunch,kan inte göra så mkt mer på jobbet idag när jag har så ont i halsen och hostar....
med vad innebär nu detta?
jo mina vänner jag har semester från och med nu tills nästa torsdag=) JAJAJA!!!
jag har semeter la la la la la.....så kul för mig lalalala =) för jag ska till grekland lalalala,jag ska till grekland det ska inte niiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!
hahahhahhaha =)
jag får vara hur glad jag vill för jag har bara en vecka semester och det är nu lallallalal jag ska till grekland lalalala jag kommer vara brunare än niiii lalala!!!
jag ska ha mina fina nya klänningar jag fick i present av T,tack de var så fina lalalalala....
nu ska jag vila sen ska jag och eric springa ärenden sen äta middag sen packa lalalalala=) jag har semester...


välkommen hem sandra och anneli

Kommentarer
Postat av: Fia

Du är verkligen värd den här semestern, så njut ordentligt =)) Vi sticker till Gotland ikväll skönt innan sommarjobbet börjar =)) Ha en kanonresa!! Krams


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback