att dela säng med dig inatt vore socialt självmord...

Champagnefrukost och firning av hannas födelsedag i rothofsparken är nu klar...=) vi hade jätte mysigt och hanna hade varit så duktig och fixat och donat...nu sitter jag hemma hos anna med anna och eric hur det nu kunde bli såhär....men vi har trevligt,anna lockar håret och eric ligger utslagen på hallgolvet,han är lite trött så han vilar....
mina förväntningar för denna dagen är lika med noll och jag hoppas vi får kul,man blir ju lite tveksam till detta doc när vissa börjar morgonen med att vara på dåligt humör...och inte var det jag iaf jag var så glad så,lite skumpa och god frukost senare så kan det ju inte bli bättre =)





jag tänker på dig.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback