bra dag...

idag har varit en bra dag,jag gick till läkaren och fick medicin mot mitt ben hoppas det blir bättre nu...
sen gick jag till jobbet och jobbade det var jätte kul =) efter det gick sandra och jag och bättrade på våran "bank" garderob...man kan ju inte se ut hursomhelst...
sen gick vi till ica och handlade mat gick hem till varsinna hem och lagade matlådor jag lagade sex stycken jätte goda matlådor och allting kostade 150 kr oj vad jag kommer att spara in pengar om jag bara håller detta nu...!!! hoppas hoppas,...jag har diskat ätit lekt med katterna och fixat matlådorna...tror jag ska kika på film nu och sen sova=)

puss & godnatt

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Det finns aldrig något att skylla på när man går ut och lovar världskrig och inte ens skapar ett slagsmål mellan två dagisbarn. Sen var det ju det här med att säga A och inte säga B... =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback