en bra dag...

dagen började med att jag gick och lämnade in en tenta och hämtade en annan,;)
sen gick jag och jobbade och klarade mitt mål!! imorn ska jag fixa det sista,sen kommer
jag verkligen känna mig värdig min semester...
efter jobbet så gick mimmi och jag och klackade om mina skor...sen tog jag mimmi och amanda bussen
ut mot balsta...för att kika på fotboll,henke skulle spela mot eric.. eller ja deras lag som det så fint heter,
efter all kaos innan med missförstånd om tröjfärger och annat så började de iaf spela.. ett lag utan tröjor ett annat med ;) ja alla som inte var där missade ngt.... som de stöttande familjer både eric och vi har så kom alla päron för att kolla på den underhållande matchen...sen åkte vi till perrongen och käkade,mkt underhållande på många sätt även det :p.. efter det kilade mimmi och jag hem till mig och fixade ihopp min hylla jag fick av mina päron igår=) jätte fint blev det...vid halv ett så kilade hon hemmåt vi bägge behövde sova=)

idag skrev jag ännu en gång upp mig i alla som är fjorton klubben,
enbart för att jag inte fattar mig på hur du funkar...ena dagen
duger man inte ens att hälsa på och andra så ska det tydligen
pratas om det ena och det femte...its a game i think ...

lyckliga mimmi och amanda som alltid får vara med och bevittna detta=)

men jag ska till grekland pillutta er!!


yey snart åker vi snart snart snart!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback