fotbollen

i lördags cyklade jag ut till systrarna L i slagsta för att kika fotboll,anna kom med det var mysigt...
den stora förlusten kunde ju bara tas hand om på ett enda sett,ner till stan och inta drinkar tillsammans med världens bästa hanna.... anna hade sedan länge slängt in hadduken trist tycker jag hon har ingen aning om vad hon missade med det har ju eric så antingen skvallrar han eller så får jag glädjen att berätta för henne på fredag=)
hahha
väl på perran,för alla fattade väl redan att det var dit vi gick så slog vi oss ner med världens bästa sandra och hennes öhh öhh vänner?? ja vissa var ju trevligare en andra några var riktigt trevliga medans andra bara blev lite för mkt...och här ska det inte ges ngn några 20lappar så det så...däremot så ska jag själv börja insamlingen av mina snart hahha....
efter den trevliga drink/skumpa festen bar det av hemmåt jag hade turen att göra sällskap med hanna och marcus det var jätte kul tyckte jag och marcus hanna däremot hade inte en lika rolig inställning till detta...han ville ju bara hjälpa henne lite med cykeln??


ska man hejja ska man göra det ordentligt tyckte jag, mitt partytríck från bargatan på rhodos funkade lika bra på nybrogatan sånt gillas=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback