grekland!!!

jag vill borja att tacka alla som grattade igar,forlat men det ar sa dyrt att svara pa sms har nerifran!!
tack det betyder massa....
jag hade en aldeles underbar fodelsedag har nere :)

hur har vi det da?
livet leker att vara har nere med tre av de basta 'ar underbart..
pa dagarna solar vi jarnet och badar i bade havet och poolen,
sover middag gar sedan ut och intar dagen enda mal mat...
sen for eve och nicklas till jobbet...for eric och mig.hem spela tetris
forkroka och sedan ner och dansa pa bargatan....
dansa tills det blir ljust och sen ut i solen igen....
 jag 'ar ledsen men en mer detaljrik historia far ni inte har....den tar vi nar vi kommer hem:) eller en del av den iaf...
men lite bilder lovar jag att bjuda pa nar jag kommit hem....

jag saknar er alla dar hemma aven om det ar oslagbart att vara har nere...detta beovdes verkligen vi har det sa bra :)

ta hand om er pussaar och karlek halsar eve,nicklas,eric och josephine


bargatan har ar sa lik nybrogatan pa alla satt,det kanns lite som hemma faktiskt...finns en bar som alltid har oppet senare an alla andra for att de som jobbat ska kunna ta en after work  ol...dar blir det alltid fullast,s[a det ar precis som hemma:)

anna blabarsoppan var till blabersshooten som saljs hos eve och nicklas,de kan man dricka hur manga som helst av:) ibland for manga hahahha


jag promotar sverige sa bra i min bikini pa dagarna och jag har fatt sa manga erbjudanden av folk som vill kopa den...jag 'alskar den den ar underbar och jag vill inte gora mig av med den..men vi far se vad som hander....

nej slut for denna gang nu ska vi ga och handla pa butiken lite sen ut och dansa !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback