hemma=)

Första hela dagen hemma,hemma hos mina katter i min fina egna lägenhet och på mitt jobb...
Att kliva upp imorse var tungnt som tur var hade jag bara halvdag på jobbet...gick hem och la mig efter det..
Att vara hemma är underbart,på samma sätt som min vecka i paradiset var aldeles underbar. Att få så mycket tid tillsammans med tre av de som mitt hjärta slår hårdast för betyder för mig så mycket...

jag behövde detta,jag behövde fly verkligeheten få slappna av och bara komma bort..
underbara lillebror hämtar på arlanda och verkligeheten slår en som baksidan av en hand i ansiktet...
detta kommer att bli en ja fortsatt spännande sommar......

denna semestervecka slår innom många kategorier mycket jag gjort i mitt liv...
den har varit vild och galen rolig och kärleksfull....

när jag vilat lite till ska jag visa lite bilder för er ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback