Midsommar

Jag måste säga att after all så var detta en jätte bra midsommarafton=)
En av de bästa,jag fick fira med mina vänner de som står mig nära de jag älskar
och det betyder så mycket för mig.
Sen var ju inte allting top notch stukade fötter,tårfyllda ögon,liteförfullafylla och lite småtjaffs...
Men det är väl sånt som hör till....
När jag kom hem klockan fem i morse så måste jag endå säga att det var en lyckad midsommarafton...

Hannas firande i parken





Laga/äta lunch hos Anna




fylla ut tiden tid eric och josephine gör en fin midsommarstång och vi dansar såklart!



eric och jag ska ha extra credd vi kom ihåg flest sånger från när vi var små....
här står vi och funderar på hur man egentligen skulle dansa till dem


Middag

efterrätts överaskning !!




weiii,se så överaskade och glada alla blev =)


gjorde vi ju bra ju eric och jag...men de blev lite starka,men bara lite....



Party igen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback