min vecka 26

Har jobbat på riktigt hårt,det har varit väldigt roligt. Att hela tiden lära sig nya saker och utvecklas som person. Började med mina nya arbetsuppgifter på riktigt i måndags och det var kul. Jag tror att det har gått ganska bra för mig och sandra =). Jag han även jobba med min andra arbetsuppgigft på kvällarna och det går ju frammåt det med. Firade en födelsedag med en vän som jag inte träffat på så länge.Jag lagade hela tio matlådor och är därmed en nine to five girl for real!!!

Helgen var den bästa på jag vet inte hur länge, Middag med tjejerna och bio i fredags.,perfekt!!
En natt i sthlm på fint hotell med T<3.
En helg med alla de jag tycker bäst om när man räknar in hemma man middagen eric gjorde åt mig i torsdags!!!
Jag saknar doc mina quality vänner,det är så mkt just nu hinner knappt träffa dem alls längre.


Kommentarer
Postat av: tess

Hur har du det?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback