quality pfest...

förväntngarna var höga,spänningen var olidilig...
den hinkades skumpa och vin på förluvan outdoorsi kläderna var i de flesta fall på när vi glatt tågade mot det fina hotellet...
frågan var inte om det skulle spåra utan när frågan var inte heller om 20lapparna skulle regna utan snarare från vems plonka....



tyvärr måste jag göra er besvikna...inget av detta hände...iaf inte när vi var kvar...
det tävlades i femkamp runt ån,det bjöds på god mat och dryck på strömsholmen;) den nya vd presenterade sig och deltog i festligeheterna. Efter detta så kilade vi tillbaka mot stades hotell för att byra kläder och samlas på perran dricka lite till prata snacka skit och bara umgås =) väldigt likt en vanlig kväll tycker jag,mycket trevligt och för mig som nu är inne på mitt 23 levnadsår och känner att man inte är ngn ungdom längre så var det ganska skönt att vi kastade in hadduken tidigt....och få sova nära nära ngn man tycker om....

ett mysterie kvarstår doc vart var våran chaufför större delen av kvällen?? inte var hon med oss på festen iaf....!!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Och vi som är tio år äldre tycker att de som är tio år yngre behöver ta sig i kragen och hålla flaggan högt i nästa strid. Kan vi så kan fan ni med.



För övrigt så undrar den stora massan vem det var som körde bilen...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback