today is the day...

idag åker eric och jag till grekland =)
Yes en vecka sol,bada,träffa eve och nicklas och bara bara vara jag behöver dethär eric behöver dethär "VI" som i ericochjosephine "vi" behöver dethär,trust me we do...
Det ska bli så kul och så välbehövligt...det trista är att min kamera är borta och att jag får fota med mobilen,det bra är att jag har en sån bra mobil så det så....^^

Igår käkade vi middag och planerade sprang på stan och fixade allt det sista....
jag köpte nya fina solbrillor och en fin solhatt=) vi kommer att regera detta kommer att bli semesternas semester.....hahah och alla andra ska vara så avundsjuka på oss iiiiiii=) jag tror att denna resan kommer att toppa ganska mkt vi gjort tillsammans även
detta kanske


None

ne nu börjar jag snart få bråttom.....

Kommentarer
Postat av: AManda

HA det så bra hjärtat! =)

2008-06-05 @ 12:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback