grekland...

I väntan på planet på arlanda...


äntligen framme i baren hos underbara eve och nicklas,årets kramkalas!!


middag första kvällen =)


första riktiga utgången...

poolhäng =)
´

kvällspromenad vid hamnen...


vi nationaldagsfirar genom att dricka svenskt hemma och sedan ta massa
blåbärsshoots på no name...


min födelsedag firas vid havet,vid poolen hemma,på en fin restauran,på bargatan
och efter mycket om och men hemma igen...









god natt klockan sju på morgonen den åttonde juni,nu går vi hem och sover...

varken eric eller jag mådde väl kalas men klockan elva skulle vi till stranden,
hemma blir man ju inge brun...

påt igen,det är ju söndag ffs


måndag...



eve åt pasta...jag med tydligen...



på tisdagen var ingen vanlig dag för då var det en viktigfotbollsdag hurra hurra hurra


före....





efter...



sista kvällen med gänget blev tidig hemgång för mig och eric eller ja vi tre kanske vi kila hemmåt....
vi kolla på family guy och trodde vi skulle få sova det gjorde eric,jag satt och pratade med eve...så
skulle vi med sova trodde vi!!!
men inte då nicklas stormar in grymy besviken över den låga stämningen sista natten sover man inte då festar
man tyckte han och började hoppa på en sovande eric och skrika carpe fucking diem....

först hade vi grogg men inget virke,då gick vi till kiosken,sen var palmfesten i full gång,sista doppet måste man ju ta,väl tillbaka från detta så var det 40 min kvar tills klockan skulle ringa ingen mening att sova tänkte jag det gjorde eric så han sov....vi andra var vakna^^....


eric och jag gick och åt när vi kom tillbaka sov eve och nicklas jag pussade dem på kinden och tackade för oss,när vi öppnade dörren vaknade eve till hon ville ha hejdå kramar det fick hon..nicklas sov och fick nöja sig med pussar.när vi gick såg vi att eve placerade chesbugaren vi köpt åt dem i nicklas sovande hand....

detta var en underbar vecka med mycket kärlkek och många nya ansikten att träffa,att bo såhär nära/på eve och nicklas var alldeles underbart jag njöt av varje minut och det ska jag tänka på tills de kommer hem igen..att åka bort med eric var en underbar upplevelse och vi har haft så kul...att koppla bort allt här hemma och bara vara har varit så underbart...
det var just exakt detta jag låg och hoppades på när jag låg på sjukhuset,vad som helst bara jag får åka till eve och nicklas med eric, och jag var så rädd att jag inte skulle bli frisk..men läkarna sa åk du man lever bara en gång....
detta var den galnaste resan jag någonsin gjort, som jag sa till eric när vi landade på arlanda det var den första och det var den sista....men detta behövde jag....att träffa samira var så kul jag har saknat henne så mycket...

men en ny resa så kommer det massa upplevelser/människor och uttryck..

- första kvällen så träffar eric och jag en snygg och trevlig kille som vi pratar med hela veckan till och från,
jätte trevlig och så...sista kvällen kommer han in på baren hej säger jag och ler glatt hej säger han och set lite frågande ut...jag kollar på eric och när jag vänder mig tillbaka är de två?? är jag så full?? nej de är enäggstvillningar så jävla lika i likadana kläder och allt....

- eric och jag hade tetris tävlingar på nicklas dator hela veckan varje förfest

- alla spårade någon gång....jag lovar....

- att bada klockan sju på morgonen känndes som en bra ide då....
- att jag har pratat slan i en hel vecka någon som annars är det värsta jag vet...maxa upplevelsen då!!
- carpe fucking diem du lever bara en gång,nicklas piskar eric med en palm
-kalinichta mother fucker....är väldigt smakufullt att säga
- någon fick ett hett erbjudande på stranden det var inte jag....
- någon fick pussas
-hahah och någon fick hela tiden ge en annan person tillåtelse att gå iväg...
- att sova nära nära i en vintege säng var  mysigt
- att spendera en hel veckan med en killkompis gör allt så okomplicerat på ngt sätt
- fick svara på ja men vad säger din tjej/kille om att vi pratar  med varandra då??
- FÖR TIONDE GÅNGN HAN ÄR INTE MIN KILLE
-FÖR TIONDE GÅNGEN VI ÄR INTE TILLSAMMANS,JAG ÄR TILLSAMMANS MED HENNES POLARE..
eller som en person sa en kväll,ni är inte tillsammans va?? nej det är vi inte..nej vad bra för det verkade inte som det...
då frågade jag är det föra tt jag är så elak mot eric...då blev det tyst...ja är visst inte elak bara bestömd så det så...hhahah
-ja man kan faktistk gå och handla i bara ett lakarn...
- duschenvar så stor att den rymde säkert tio personer....
-vi fick svara två miljoner gånger på att nej vi är inte tillsammans
-jag har haft en sån bra semester....

Kommentarer
Postat av: Fia

Ser grymt härligt ut....o du var verkligen värd den resan =)) Hoppas allt är bra med dig även om du är hemma igen =P Pöss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback