2 dagar kvart till tentan..

idag har jag fått massa gjort

08.00 fran och jag gick och åt frukost hos cissi
09.00 fran och jag pluggar tillsammans i skolan
12.20 jag reklamerar min mobil på the phone house
           väntar på svar nu från ericsson
12.30 träfffar jag sandra för att mysa på wayens...
           dock har det börjat en ny tjej där som inte lika
           trevliga som alla andra där det gillas inte...
14.00 sandra och jag möter cissi på torget =)
14.10 cissi och jag gör sällskap hem
14.30 jag solar för att behålla färger från spanien
15.00 jag kommer hem och får mobil räkningen från
           spanien det var inte lika kul....
15.15 jag slappar med kissarna och ska snart ta vid pluggandet igen
16.00 ta vid pluggandet
??.?? kanske får jag en middags date ikväll;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback