all done...

fördrinkarna är upphällda maten i ugnen och presenten framställd!!
nu ska här firas !!
Anna fyllde 25 i oktober ja jag vet...pinsamt för mig va mimmi!!!=)
ikväll kommer bli en toppen kväll och jag har bytt hårfärg till råga på allt !!!
ngt nytt behövde jag känner jag!!!!


jag tycker att vissa bör ta sig en funderare ikväll lyft på huvudet och ta en titt på vilka ni egentligen har omkrign er...
för riktiga vänner är svåra att hitta och en konst att behålla!!!
jag vet vart jag har mina !!
GÖR DU???

Kommentarer
Postat av: Marie

hej gumman..førstått att någe har hænt å du inte mår så bra genom o læst din blogg..læste æven att du kan behøva ngn och sæga godnatt till dærfør fick du en dediktering på min blogg!
miss you!! pusss

2008-03-28 @ 19:32:05
Postat av: Hanna

Men hallå! Bild på håret tack! Ha så kul ikväll! Puss puss..

2008-03-28 @ 20:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback