(Desperate) Housewives

Jag har ju alltid undrat, vad folk gör med sin tid...och med folk menar jag de som har en skola eller ett jobb...
som är aktiva mellan 8-16 och sen går hem och ??? ja vad gör de egentligen....
Igår fick jag svaret!!!
Igår var jag sådära hemmafruig som jag bara har hört talas om att man kan vara....
Jag måste erkänna att jag trivdes bra, det var kul men sådär ngn gång ibland inte allti alltid...

Jag kilade hemmåt efter alla ärenden jag gjort under dagen och sätter mig och pluggar,
då ringer E han slapp jobba över och skulle först till gymet och sen komma på middag/film
hemma hos mig och kissarna...
Då blev det en jävla fart iväg till ica handla det sista och hem igen och tina kycklig...sen stod jag vid spisen
länge och väl givevis med laptopen och satc på i bakgrunden och kissar som härjade i rummet bredvid..
nervös och högt tempo lagar jag sen middagen som jag planerat i mitt huvud....
kloclan halv sju dyker e upp efter träningen han dukar och vi sätter oss och äter...
pratar om dagen hur den varit för oss bägge och tittar sedan på filen vi väntar på i evigheter...
Försonigen, den var jätte bra.... Filmen var bra och middagen blev god...
en lyckad "göra som alla andra kväll" med andra ord, jag frågade e om jag kommer bli en bra hemmafru,ja sa han
precis som de i  Desperate Housewives.....


image1047

Bild på maten=)



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Mums jag blir hungrig! :) Vad duktig du är. Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback