i did...

jag tog mig ut ur lägenheten och heela vägen till skolan för att vara "fritidsfröken" det gick bra barnen är så roliga...
de slappnar av och har lov och mår bra det är skönt att se =).

Sen en vända på stan köpa present till S.L jag tycker det blev bra hoppas mottagaren med gör det....

Jobba som sig bör i timmarna tre....

en favvo i repris snabbmiddag med s.s på stan =)
sen hem till e.w för att kika fotboll och vara föräldrasocial sånt gillas=)

nu hemma i sängen, i trygghet i min lägenhet hos mina kissar.....där det bara är vi vi och ingen ingen annan....

nu
sätta finaste finaste N95an på laddning
klappa katterna
kolla lite tv läsa blogg
inte smsa god natt till dig
försöka tänka possitiva tankar
sova mer än 2 timmar i natt....

-God natt
-God natt josephine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback