Imorgon

Imorgon har jag tenta, en väldigt viktig sådan...
en salstenta....jag har pluggat som aldrig förr och är
väl förberdd...
men endå,så är jag nervös jag blir stressad och nervös och mår illa...
och jag vill inte jag hatar salstentor det är det värsta jag vet....
jag ska göra mitt bästa sen spelar det ingen roll hur det går..
jag ska gå därifrån och veta att jag har gjort mitt bästa....

efter tentan skulle jag få min belöning, det jag allra mest vill ha...
kvalitetstid med den som betyder så väldigt mycket...
men no no no i sista sekund så skiter det sig uppenbarligen...
så jag ska fira denna stora tenta med att jobba....
jobba jobba jobba.....så jag slipper tänka och fundera.....



jag förstår inte hur du gör,men du lyckas igen....
och igen och igen och igen....
jag skulle vilja vara som du...
du är den enda som kan slå undan fötterna på mig totalt...
som tar mig med överaskning och hugger mig i ryggen,,,
jag beundrar dig det gör jag faktiskt....
hur du kan.... men jag vet en sak att för varje gång du görsåhär,
som det blir såhär så reser jag mig upp starkare.....

tack tack nu fick jag iaf ngt annat en tentan att tänka på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback