jag vill börja med att be om ursäkt...

Mest vil jag be Karin om ursäkt...men även er andra...för den dåliga uppdateringen här på bloggen...
förra veckan mån- tors så började min vfu i min åk 2a. Det var jätte kul och jag har saknat barnen så mkt.Jag är glad att jag har en sån bra handeldare och att jag verkligen trivs på min skola.

Sen kom påsken... på torsdagen så intar mina fina kusiner eskilstuna och det bär av till mamma och pappa för familje middag=) jag har saknat mina kusiner massa och det var så kul att se dem.

Fredag, Josephine och eric åker på utflykt till sthlm för att investeria i en ny fin skidjacka åt eric...eric passade med på att visa mig vart han bott under de senaste typ elva månaderna livgardet i sthlm...kvällen bjöd på familje middag och mys även denna...
44158-1069

lördag det bar av till badhuset med kusinerna e och h lika kul som alltid och trotts vissa protester så lunchade vi efteråt på C....

efter en mysig middag på kvällen så tog e och jag cyklarna hem till A! Det vankades fest som vanligt precis som back in the days..som hanna skrev alla som var där då var där i lördags...det var precis som för i tiden + att e var med det uppsakattades starkt av flera än mig...alla fina pojkar hade fina rutiga skojort och tjejerna var finare än vanligt....detta är ngt som togs förgivet förut att vi sågs varje helg men det händer fyra fem gånger om året nu på sin höjd och detta kan man leva såå länge på...
jag fick vara mig själv bara josephine det var som tiden innan både D och T precis som back in the days helt enkelt... men hur kul det än var så valde jag inte att sova kvar med de andra....jag tog taxi därifrån för att sova bredvid den finaste jag vet....
image1070
pojkarna i rutig sjorta (som inte hade planerat skjort kuppen innan) stod för detta
image1073
fina karin och hanna
image1074
amanda,fia,tove och nicklas...
image1075
eric och anna

image1076
bilden fick jag imorse av jim på mms jag vidarebefodrade den till h som skrev att hon inte mins när den togs...
det gör inte jag heller...


söndag med bakis mys och sedan bar det hem till familjen a för att hejdåa kusinerna för att sedan åka vidare till f&f i thälla där L hälsade på....så jag lyckades klämma in hela familjen under påsk bra där!!!
söndag kväll med god mat film och somna i soffan....

måndag utflykt till västerås och sedan filmkväll med e....

såhär såg min påsk ut jag ska bli bättre på att uppdatera.....jag lovar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback