Josephines helg v 9

Jag väntar på att eric ska komma och hämta mig ;)image1029 
vi från äppelstigen väntar på han från äppelstigen mfl....
image1030
och efter det kassa förbandet så kom han från äppelstigen mfl.....de kallas även kent

image1031
Det var över förväntan jag blev förvånad över hur bra de var live lite ont i öronen fick vi men
men det gick över ganska snart....
det fins så mkt att säga om konserten så mkt minen och blandade känslor kring deras musik...
Eric var helt rätt person att med på konserten, min allra allra bästa.....

image1032
skynda hem till smestan för att gå på två förfester...min älskade älskade har nu kommit hem från
paris och london kärlek till mina tjejer
image1033
massa kärlek till mina vänner med tove saknades big time

image1034
e och j får för sig att dricka i kapp alla andra dum i ide yes ffs.... puss kompis
image1035
vi är alla på samma nivå och eric ställer upp och fotar.....
vi dansar till the way i are och ringer till tove....sen snubblar vi ut på krogen dansar som aldrig förr
och skiljs tydligen åt vid kebaben..

Lördag morgon inte lika kul som fredag kväll....
jobb och fika med Cissi och  Fran mysit=)
förbi jobbet och ge sandy och anneli en stooor kram ;)
lördag kväll och söndag morgon lugn hemma kväll med god mat....
söndag tvätta städa diska ....

Kommentarer
Postat av: Hanna

Marcus fyller på lördag. Jag hade inte tänkt åka hem för att vi trodde att han skulle jobba så mycket att vi inte skulle hinna träffas. Men det blev lite ändringar i schemat. Sen var det så skönt att träffa Marcus i helgen och jag insåg att jag behövde ha lite mer kvalitetstid. Puss..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback