mår ok idag

jag gick inte och solade för jag pallade inte....jag var tvungen att ligga i sängen ett tag till för att ens orka gå upp.
jag kilade till ica och handlade sen kom Fran vi åt tacos och hon blekte mitt hår.. sen gick vi ner på stan när jag var gul blond i håret och handlade det sista för ikväll och bytte mina bruna hårfärger mot en ljus. nu har jag slingat håret en gång och blekt hårbotten och nu sitter jag i med ljus färg...vi får se hur det blir....

Igår så fick sandra en BLACK BOOK av emma b i födelsedagspresent!!
och för er som inte vet vad en black book är så får ni väl helt enkelt gissa eller fundera på det ett tag.
idag så köpte jag med en black book och det skulle emma med göra genast=) yey!!!

image1088

nej nu ska jag skölja ur hårfärgen sen blir det fika med eric middag med anna och fest med tjejerna!!


OCH FÖR ER SOM INTE VISSTE SÅ HÖR TASMANINEN TILL AUSTRALIEN DET VISSTE INTE JAG!!! FRAN SKRATTADE ÅT MIG DÅ BLEV JAG SURIG!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra J

Jag har som du vet ingen aning om vad som tillhör australien, haha =)

2008-03-28 @ 19:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback