middags date och jobb

efter jobbet gick sandra och jag till ming och proppade i oss mat och pratade och pratade och pratade...vi pratade om relationer om ensamhet om hur man gör för att klara sig,om hur man reboundar på bästa sätt och hur man egentligen får och inte får göra....vi pratade kriterier och hur han vi en gång ska gifta oss med "ska vara". jag har bara ett kriterie han ska vara snäll och visa respekt och kärlek...mm höll sandra med helst ska han ju inte slå en heller eller nej jobbigt att slå tillbaka tyckte jag..då kunde jag inte hålla mig för skratt... det är väl inget kriterie tyckte jag det är väl en självklarhet?? sandra tyckte han skulle vara snäll och helst inte för kort...sånt bryr jag mig själv inte om...bara han är snäll och respekt full....

gymnasie killen och tjejen firalovetmedattätaflashigmiddag paret tittade lite skumt på oss ibland...killen såg lite skraj ut ibland...stackars honom...
men de var så söta det bara glittrade nykärlekgymnasienaivitet om dem så himla söta var de tillsammans...
vi var tvugna att analysera dem när de blivigt hämtade av ngns pappa en stund senare.... de påminde mig om ett annat fint par...då blev jag lite ledsen...men så är det ibland...


sen kilade jag hem och lyssnade på kent-coulmbus och pratade lite med e....

nu är jag hemma och ligger i sängen och ska nu anstränga mig mitt bästa för att inte smsa eller ringa och säga god natt till dig.....för jag ska bryta mönstret...


jag utfärdar här en varning till alla mina vänner....om jag ngn gång ringer för att säga god natt till er...spela med då ffs...det kan jag behöva...

god natt alla fina tack för att ni finns ni vet vilka ni är...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback