min helg....

jag hatar salstentor det är det värsta jag vet....
fan fan fan...'

fredag- tenta plugg och lunch date,följt utav poker kväll....en lugn sådan skulle det ju vara nästan nyktert...så blev inte fallet....den roligaste på länge var det....

Lördag- träffa sandy ner på wayens och fika lite innan jobbet,sen jobbade jag mellan fem och ett....tänkte att jag skulle bli polarnas kvart över två ragg på kebaben.....det tyckte uppenbarligen inte de....så jag och panny spenderade lite tid hos jeppe innan det var dags för p taxi hem för att sova;). det är som jag säger denna stad är inte komplett utan panny=)

panny ringer p taxi- en p taxi för två,
taxi-namn?
panny- panny
taxi - ok till fanny
panny- nej panny
panny- inte fanny panny med P!!!!!


Söndag- har varit inne hela dagen och pluggat,har inte sett en enda mäniska bara kissarna som har hoppat omkring på mig....än en gång fan fan fan jag hatar tentan så mkt....
jag hade stora planer om att laga kyckling med klyftpotatis till men jag har ingen potatis hemma och det är kallt ute och långt till ica så nej idag blir det inte ett steg utanför dörren....

skulle ha kollat film med e men han har ju jobbat fjorton dagar i streck och skulle sova tidigt=) låter som en bra plan, det trista när jag är inne en hel dag är att jag får massa överskottserergi och skulle kunna hitta på både det ena och det andra....så kul ska jag uppenbarligen inte ha....jag funderade på att ta ut enzo medans det var just ute,det gjorde jag inte det var dumt av mig.....en promenad var även lite löst planerad men det ställdes in....gode gud undrar om man kan ha mer trist än jag har nu??? jag tror inte det är möjligt faktiskt....

det var kul att jobba iaf det är det offtast,tycker jag som inte är där varenda dag....hm

jag tror att det är det som gör att jag fortfarande tycker att det är kul att köra på i det tempot jag gör...att det är det som räddar mig lixom.....omväxlingen=)
nej men för fan nu måste jag ta mig för ...annars blir jag knäpp...knäppare än jag redan är hahah....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback