när vi gick på högstadiet...

Nu ska jag pubicera bilderna de andra inte visat.....varför?? för att jag tycker det ser ut som en av våra högstadie början på gymnasie tiden...men så är inte fallet bilderna är tagna nu i helgen...varför gör jag detta då?? jo för att jag behöver ngt kul att tänka på idag när jag knåpar med min blogg.....lägg nu märket till att tove är på g att bli blond igen och det är jag extra glad för....

image1077
eve och nicklas så fina tillammans...
image1079
bästaste bästa tove och anna
image1080
tove och nicklas var på bal tillammans;)
image1081
(tänk divan....)
image1082
de flesta har nog slaskat med varandra nu efter såhär många år...så var dock inte fallet här!!!
image1083
sötste eve och camilla är inte gärna med på bild...
image1084
jag vet faktiskt inte vad jag ska säga??? jo det vet jag för det är min jävla blogg..
skönt att det är över....
image1085
finaste fullaste hanna och josephine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback