nu när jag tagit beslutet är jag lugn...

eller inte...
det man hade förväntat sig är väll ilska och fula ord....bitterhet och ilska...
jag har sovit två timmar på hela natten, jag har funderat mycket på allting...
fram och tillbaka...vem jag ska lägga min ilska och bitterhet på...
jag har funderat på T,C,K,H och även chokerande nog på mig själv...
mkt på mig själv....jag har bestämt mig för att inte försöka bli bitter och mera arg nu...
utan bara göra som alla andra när något såndant händer...
vara uppriktigt bara ledsen,ledsen och gråta kanske??
kanske ska man vara upprkitgt ledsen och lägga ilskan bakom sig??
bara gråta och låta sig själv vara ledsen??
jag har hört att det är hm...bra?? att det ska hjälpa??
jag har alltid behandlat min sorg genom att vara arg,att vara ledsen har inte varit min grej
jag har mer blivigt arg,det funkar??? man gapar och skriker och kastar sönder lite saker så blir det bättre??
jag vill vara arg,jag är arg och även lite bitter....

men mest är jag besviken på att det blev såhär att vi hamnade här...
att vi har försökt så hårt,på olika sätt förvisso men vi har båda kämpat och gett allt....
men det räckte inte till...

jag har tusen frågor att ställa,jag vill ha ett svar...varför du gjorde som du gjorde mot slutet och vad du egentligen tänkte på?
men så blir det inte...inte denhär gången....
kanske finns det inga bra avslut inget bra sätt??
men att skiljas som vänner är väl endå bäst??
att vara överens om att man gett allt och lite till och att man haft det bra tillsammans...
att det är ett gemensamt beslut och inte som i tidigare fall.....

jag vet inte..idag är jag ledsen imorgon kanske jag är arg jag kanske kastar saker omrking mig eller så gråter?? jag bara...??
eller så stänger jag av det är oxå ett bra sätt att tänka på annat!!
så får det nog bli,sen blir jag full och ledsen och en börda för mina vänner....hahah (jag har lite att ta igen...??)

jag hoppas nu bara att det stannar som det är mellan oss,
att vi förblir sams,vänner är ju naivt att tro men vänskapliga iaf..
tycker jag...det tror jag du med gör...

inga lögner
inga hot

inget skitsnack
inget jag ska ligga med dina polare för att jävlas med dig
inget jag ska sticka tungan i halsen på ngn annan när du står bredivid bara för att jag är ledsen och bitter
inget jag ska inte våga gå vidare bara för att ta hänsyn till dig tjaffs...
inget mina vänner får inte hälsa på dig på stan
inget jag får det fiket du får det osv

jag skulle kunna skriva sidor upp och sidor ner om hur underbar du är och allt du gett mig och hur du berikat mitt liv och utvecklat mig som person...osv osv... men det orkar jag inte ingen annan vill läsa det och jag vet att du vet vad du var för mig och vad vi hade.så jag tycker att det räcker med....

Jag älskar dig,jag önskar dig all lycka och jag kommer att sakna dig så mkt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback