roadtrip

yey...imorgon bär det av...

Eskilstuna
ska hälsa på
Uppsala!!

Jag tycker jag läser i var och varranan blogg om folk som åker på roadtripps och krökar ner sig och de är ju de galnaste resorna ever...men om man nu gör detta varje helg tröttnar man inte då??  på att alla helger bara flyter in i varandra och man mins inte hur full man var och med vem senast..... att aldrig göra ngt vettigt?? kröka kröka kröka...
Så imorgon ska det göras ngt som inte görs så offta vi ska på roadtripp och vilka jag menar med vi ska jag såklart visa med bilder snart....

årets hittils galnaste resa kommer att äga rum=)

VI



image1055

image1051
image1052
image1053
image1056

ska hälsa på
DEM
image1057

image1058

jag tycker själv att jag fottar hela tiden..men bara bilder på alla tillsammans tydligen....var jätte svårt att hitta bilder på alla var och en för sig...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback