sant...

för alla er som tycker att jag är en hemsk hjärtlös person,som är elak,kall och hemsk....
som kör fram som en ångvält utan att ta hänsyin till andra för att citera en person...
för er kan detta verka osannolikt eller som en lögn....men nu ska jag berätta hur det ar....


i hela mitt liv så har jag levt för att andra mäniskor ska må bra...
jag har agerat därifrån....
jag har alltid försökt att ställa upp vara en god
dotter,syster,barnbarn,vän,kompis,kollega,lärare,tränare..flickvän,älskiarina,ex,ja vad som helst...
jag har inte ordnat fred på jorden eller mättat alla fattiga i afrika...jag har nog inte gjort mer än någong annan...
men min inställnig har alltid varit den att de som står mig nära går före mig... jag har alltid kommit i sista hand när jag själv ska välja och jag skulle göra allt och lite till för att de som står mig nära de jag bryr mig om ska få det bra....det har alltid varit det viktigaste och kommer för mig alltid att vara det....
jag har försökt så länge i så många olika situatuioner att ställa upp,trösta glädja och bara finnas till....
och jag har alltid kännt att jag fått tillbaka att det har funnits folk som ställt upp för mig när jag behövt det..
alltid alltid....

detta har nu tagit knäcken på mig...jag har ingen ork alls kvar och jag undviker ibland när folk ringer för att jag inte har ngn enerig kvar....

så besviken som jag blivigt denhär veckan har ja aldrig blvigt i hela mitt liv,jag har aldirg varit såhär ledsen eller känns mig så oduglig och bortglömd som nu....att det är så att jag faktiskt inte duger,att jag inte är representabel....


det gör ont i mig allt gör så ont i mig....
jag har inte ens ord för hur ont det gör......

därför sluta gnälla gå in och ställa sig i duschen och åka ner till perran med stefan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback