detta gjorde jag...vad gjorde ni??

image2707
Gick jag första året på gymnasiet,hade precis skaffat mitt första riktiga jobb och var tillsammans med D,det var väl då detta höga tempo som mitt liv är i idagens läge började ta fart.

image2708
Var jag nyförlovad,i full färd med att förbereda för flytt,studentbal och student,fullt upp med andra ord.

image2709
Jobbade,slet och pluggade jag som vanligt sam datade världens finaste T,jag höjde ribban och la i en högre växel både i mitt privat och arbetsliv

image2710
Hade den femte av sju terminer på min utbildning precis börjat och jag kom hem från en välbehövlig och mysig vecka i spanien

image2711
kom jag hem från sjukan,blev bjuden på mys lunch och hade trevligt middagssällskap på kvällen. På dagen tog jag det lugn,jag upprepar jag tog det lugnt och gjorde ingenting!!!


image2712
är jag sjukskriven,men ska till skolan på ett möte och träffa E på kvällen


image2713
Är jag på slutspurten med min utbildning ,i samma höga tempo jobbar sliter och driver min egen firma,jag mår bra och har återhämtat mig helt och fullt.


Nu vill jag att alla ni som läser min blogg och har en egen blogg tar och avslöjar i er blogg vad ni gjorde under denna tid i ert liv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback