fler prover..

IMan kunde ju tänka att när min sjukjusvistelse tog slut så skulle de även sluta sticka mig i armarna och skapa fula blåmärken....så var inte fallet såklart. Idag ska jag tillbaka för att ta fler prover för att de ska kolla mitt levervärde + att läkaren ville ha lite mera tid och fundera på vad det var för fel på mig..En annan sak som gör mig lite stressad är ju att proverna från op + alla de andra prover INTE kommit tillbaka....de trodde först att de skulle ha kommit i veckan som var :/,då tänker man ju genast att ngt var riktigt fel och att nu brakar helvettet lös på riktigt....Men man kan ju hoppas att så inte är fallet och att jag får tillbaka proverna som visar att jag är frisk...

Jag har ju varit lite i skolan för att kunna delta i ett grupparbete som ska redovisas när min sjuksrivning är över,det var betydligt mer att göra än vad någon trott så det har vi kört hårt på hela veckan lång. Idag är en skolfri dag men jag har massa att göra och imorn ska vi redovisa...Jag mår mycket bättre nu och blir inte längre lika trött/sliten som tidigare. Det är skönt för då känner jag att kroppen kommer att må bra av att jag börjar jobba igen=)=).
Lägenheten städade jag i tisdags så den är så ren och fin det är skönt...nej nu ska jag kliva upp ringa viktigt samtal,äta frulle,packa mina skol saker för mötet,åka och bli stucken i armen,på möte,fika,och sen promenera...

ha en fin dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback