hemma nr 2?

Efter att ha spenderat en hel dag med missarna hemma hos mig så åkte jag hem till päronen igen.
Eftersom att det är söndag så vankades filmkväll med E,här i slagsta....
Nästan som back in the days kan man säga...vi stod i köket och pratade med mamma och precis som igår så fick jag en flash back,jag tittade på E och ena sekunden så var vi i mina ögon tio år gammla och allt var lätt och okomplicerat...nu stod han där med bilnycklarna i handen och jag med en ond mage...det slår mig att allt inte är som vanlig allt är inte som när vi var små och det var lätt och vi lekte i skogen vid våran sten eller cyklade eller gjorde ngt annat kul en vårdag som denna....vi har så massa bakom och oss en hel del framför oss,och jag vet att vi bara kan leva i detta nu och finnas här för varandra...då kanske det går bra dethär med....det kommer det göra det vet jag....det är det enda jag brukar vara riktigt säker på finns ingen annan så finns du och vi fixar allt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback