hur hamnade jag här??

kan man ju undra över...
och vart är jag??
svart katt,gula väggar i rummet gul villa;) massa foton på mig överallt hm..måste vara ngn som tycker mycket om mig..
jag är hos mina päron...roligare än så blev det alltså inte....en sak som är trist är att min bror har flyttat och jag saknar honom lite...ska jag flytta tillbaka hit för alltid börjar ni genast fundera då...neeej...
klart jag inte ska,jag sak bo här ett litet tag bara i mitt gamla rum...sen ska jag flytta hem hem hem om några dagar;) till katterna.så just nu bor jag med mamma och pappa och selma...det har gått bra i ett halv dygn...nu får vi se hur länge det funkar..tur att man inte är van att sova så länge när man bor ihopp med andra personer...= vissa pratar jätte högt...
ikväll ska jag hitta på ngt med mina fina vänner...det ska bli kul,jag tror de ska komma hit..skönt för mig.
nu är det frulle på g här...;)

Kommentarer
Postat av: Karolin

Hur har du det gumman? Har du legat på sjukhus? Det visste inte jag. Hoppas allt är bra med dig? Berätta nuuu! KRAMAR


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback