Idag är en viktig dag för mig...

Nu har ja betalt mina räkningar, (ja jag vet,men jag måste alltid sitta uppe till tolv för att betala in räkningarna...)


Idag fredag är det sista dagen på min sjukskrivning,så det ska jag fira med att festa ikväll. För första gången på så länge,jag ska njuta massa dagens ;). Då tänker folk jaha men det var ju ett jävla sett att fira med att supa ner sig..
Men det är inte det enda sättet,det för mig viktigaste och roligaste är att på lördag ska jag jobba!! jag ska jobba jobba jobbaaaaaaaaaaaaaaa.....Det ska bli så kul längtar redan.
Och på lördag och söndag blir det mors dag firning !! Då ska jag fira,mamma,farmor och mormor <3




Sverige-grekland i grekland say no more baby


Kommentarer
Postat av: samira

det framgår inte när ni landar på ön???? söndag eller?? Kram

2008-05-23 @ 21:03:33
Postat av: Fedrik

Hoppas du har en kul kväll men ta det lugnt med vinet...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback