idag...

Har jag hunnit med massa saker :)

Ringde rese bolaget och säkrade två biljetter till mig och E.

image1150

Marie och jag tog bussen till sjukan för att båda ta blodprover,sen åt vi frukost tillsammans=)

Sen lunch datade jag på kaka var doc bara sällskap hade ju nyss ätit själv så,sen tog jag bussen ut till min vfu skola för att träffa barnen och min handledare för att planera upp mån-ons nästa vecka.
Tillbaka till stan in på jobbet maila till chefen,sen mötte jag upp Tove för en fika på kaka =) det är inte varje dag man får fika med Tove =) Karin och Camilla kom med Karin var nysminkad och Camilla nyklippt så de var så fina båda två=)
image1152
 Sen kom äntligen E och vi traskade och växlade lite valuta och talade med den stilge blonda kassören i kassa 3 :p, sen gick vi till rese butiken och betalade glatt resorna :) då hade de gått upp 300 kr för alla andra men inte för oss för jag reserverade ju imorse=)
image1156
 (det ska bli så skönt att komma bort till eve och nicklas en vecka i värmen,att jag kan åka trotts operationen är något jag är enormt tacksam över. Läkarna önskade mig tom en trevlig resa,semester veckan i aug är inställd då jag måste göra mina tentor jag missade under sjuksrivningen då...Så¨nu är den en vecka semester fram till ja jul någon gång kan jag tänka mig,om jag ens får en hel vecka då.Jag är så obeskrivligt glad att vi ska åka bort och bara få kopla av en hel vecka jag är så glad och tacksam över det.)
Detta kunde ju inte firas på bättre sätt en över en juciemix och cola på perran där eric och jag drägglade igenom taxfree katalogen över alla olika spritsorter det fanns=) Mitt sälskap blev utbytt när eric skulle hem och fixa sig,så en premiär med T på uteserveringen på grappa blev det=) (servitösen frågade om jag hittat ngn sommarkatt ännu, JÄVLA FACEBOOK tänkte jag förmigsjälv)....
Sen bar det av hemmåt för att plugga inför morgondagen tusse och enzo ville hjälpa till att plugga tydligen.....sen så  PIMPA  jag naglarna för sommaren,med blommor och allt=)

image1153
image1155

Ska även passa på att gratta Anna som fyller 22 idag,grattis gumman!!

image1154

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback