jag äger....

klart jag gör.
febern är borta vilket betyder att jag inte är lika häning på jobbet idag,halsen blir dock bara sämre och sämre men jag har hittat ngn ny medicin som bedövar hela halsen vilket gör att jag kan jobba endå=) nog hade jag gått dit utan medicinen men endå,är ju ett + när kunderna hör vad man säger när man pratar med dem.
Sen är det bara att skynda hem,tvätta,städa och baka samt förbereda för ikväll...har så massa att göra och inga rena kläder att sätta på mig...yey bra när man jobbar där jag gör har jag hört...
i helgen ska jag jobba,och fira min födelsedag både fre,lör och sön....hur jag ska hinna packa är för mig ett mysterium men eric och jag ska ha planerings kväll på måndag så då kanska jag kan smöra för han att en del av den kvällen kan gå till att hjälpa mig packa mina saker...nu har jag växlat den sista valutan,biljetterna är utskrivna och passet funnet...så snart åker vi...

image1170
  (bilden är från våran semester med stefan i lindköping förra sommaren)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback