jag tycker så synd om dig...

Jag har en blogg som jag läser dagligen,en som skriver bra roligt ärligt och på ett sätt som gör att det blir enkelt och roligt att läsa;). Personen bloggar om sitt liv och sin vardag för sina vänner och andra som vill läsa..inga konstigheter i det...

Nu får jag veta att personen i fråga ska sluta blogga...Det tycker jag är trist,vad som gör mig deprimerad är att detta är på grund av en person som hävt ur sig massa dumma elaka saker om bloggaren...
Skit trisst tycker jag,sen får jag veta vem personen i fråga är...
Och då finns det inte så mkt mer att säga tycker jag,jag tycker synd om denne...tror jag....kritiken som utdelats var att bloggaren tyckte sig vara viktig och märkvärdigare än oss andra...

Så börjar jag sakta fundera lite över denne som öst ur sig denna galla,personen ifråga gjorde i mina ögon bort sig för både andra,tredje och sista gången för sisdåär sju åtta år sen....sen dess har personen enbart sjunkt i mina ögon...men om alla börjar bar and bed hoppa like ther is no tomorrow,och bete sig allmänt illa smitta halva stan med äckliga sjukdommar och bara vara allmänt bitter...blir det bättre då om vi alla sjunker till dennes nivå....
Är falska mot dem vi inte tycker om och beter oss ännu sämre mot de vi faktskt tycker om ?? räknar status i ligg och hur mkt man kan göra bort sig...blir världen då som du vill??är det de vi ska skriva om i våra bloggar för att du ska vara nöjd för att vi ska vara på din nivå och du ska fatta??
I detta inlägg så behöver jag inte ens skriva några initialer på personen ifråga jag vet att ni vet endå...
Klart du ska köra din stil och leva ditt liv och ha ditt umgänge ifred...men kom inte och klaga på andra som du tycker är så mkt sämre...för egentligen vad har du åstakommit själv?? eller vem eller vilka ....

Kommentarer
Postat av: Jennie

Klart! Bloggat. Färdigt.. :) Nöjd? Only for u bejb. :D

Postat av: Sandra

jaa... vad ska man säga. det sista jag vill är att nån ska tro att jag tycker jag är bättre eller viktigare än någon annan... då får det vara helt enkelt =(

2008-05-06 @ 22:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback