jag...

jag hade jävligt kul igår,det hoppas jag alla andra med hade
jag har jävligt ont i huvudet,det hoppas jag ingen annan har
jag tycker att du är fin,upptäckte jag igår
jag ska radera ditt jävla mobil nr ur min mobil nu,för jag kan inte ha en fylla utan att ringa dig tydligen...
jag vill inte se dig ute på krogen det stör mig,det gör ont i mig då
jag ska följa upp detta nu och se om det blir en följetång
jag tycke att det gör ont i hjärtat lite vid ett visst tillfälle
jag tycker att ngt inte stämmer
jag var inte arg på ngn igår,bara fúll och fucked up...
jag ska tänka mer på dont drink and dail...
nu ska jag kliva upp och gå till jobbet...


lunchen igår går till historien som den bästa,sandra,jag uteservering med varsina dagens i handen !!!!
say no more


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback