Lycka!!!

Idag fick jag ett erbjudande jag inte kunde motstå,ett riktigt bra erbjudande som jag är så glad över =) hade inte kunnat föreställa mig detta lyckan är total. Jag ville hoppa och dansa av glädje,men det var inte läge just då.
Det är ett enormt framsteg för mig och det gjorde min dag!! Jag ska visa att jag kommer att fixa detta och jag ska ge allt för att göra ett bra jobb!!!!

När jag kom hem så låg ett brev från landstinget och väntade,mer räkningar från sjukhuset tänkte jag..
Men nej det var mitt provsvar från operationen och det var positivt,det var positivt och jag är så glad!!!
Nu är det bara ett litet provsvar kvar och det kommer nog snart...

Lyckan är total och denna dagen är den bästa någonsin....

Tack för att vi firade med glass...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback