Mälarsjukhuset avd 61 G

Tillbaka på sjukhuset  igen inatt.
Igår kväll fick jag såna smärtor i min mage så att mina grannar säkert tror att jag blev misshandlad.
Var då tvungen att åka upp till akuten och få hjälp. Där träffa jag en doktor som la in mig igen.
Samma sal samma orange draperi. Ronden var här för en liten stund sen och nu väntar jag på att dem skall undersöka mig under dagen. Jag vet inte alls vad som sker och när jag får åka hem.
Jag återkommer när jag vet mera..
Ha en fin dag folkens!

Jag har ingen dator så det är Marie som skriver mina ord igen, så jag återkommer så fort jag kan.


Kommentarer
Postat av: Sandra-den andra

STACKARS!!! Det är för roligt att blogga för att sluta. Tack för ditt inlägg. Folk bryr sig mer än vad man tror verkar det som. Krya på dig nu!!!!! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback