min dag idag

Jag har jobbat lite hemmifrån på förmiddagen och det har gått bra för mig;)
Då blir jag glad. Ska jobba vidare imorgon eller ikväll om jag har fått alla uppgifter jag behöver då....
Snart bär det av till staden för att luncha med S.S och S.L hos A.J på hennes nya jobb;).
Nu pratar jag med S.S i telefonen och han är ju en hel underhållningsmaskin han.....
Han säger saker som ingen annan säger,jag funderar på att lägga upp en del citat från han här....hmm...

Lunch med S.S och S.L, jag funderar över vad jag ska ha på mig,jag kan inte ha vanliga jeans på mig...och då står det mellan träningsoverallen den gröna och min svarta nya klänning...problemet med kläningen är att jag bara kan ha stay ups till dem och det blir nog för kallt idag..då får det bli tränigsoverall helt enkelt,undrar om man kan hänga en lapp runt halsen med en offentlig ursäkt ???

jag ber om ursäkt i förskott nu iaf förlåt för detta ...till er jag kommer att möta på stan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback