mina fina...

igår var mina fina tjejer här,vi åt och pratade och hade mysit...huvudsäkringen gick det var inte så kul...annars var det jätte mysigt vissa gav av ngn för mig foförstålig anledning upp betydligt tidigare än andra  men så är det ibland antar jag... tommy räddade oss och kom och fixade med elen en stjärna i himmelen till digl;).
Kvar blev jag och tove en stund för lite prat om gammla tider och hur famtiden ska bli....det var mys det var värt.
A.L kom och gjorde mig sällskap i natt,tack för det det betydde massa...när andra svek så fanns A.L tack vännen;).
Nu ska vi sola lite i gräset och sen vet jag inte rikitgt vad som händer....sjukan imorn vid åtta iaf....

image1142
image1143
image1145

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback