Mors dag !!

image1157
Yey idag är det mors dag ;)
Det firade vi genom att jag och Henke lagade lunch åt mamma och pappa och sedan åkte vi ut till landet och firade farmor,mormor firade vi igår. En dag på landet med familjen är det bästa,min faster var hemma med:D. Mamma var jätte nöjd med sin dag och det var kul att höra tycker jag. Bilden är tagen för snart ett år sedan när min ögonsten tog studenten. En så glädjefylld dag för oss alla.

bild på mamma från min student,tyvärr så finns det inte några bilder på hela familjen från min student..och inga fler än denhär från henkes heller...det tror jag mina föräldrar ångrar,spec med tanke på val av kläder från vissa ^^.

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

fina bilder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback