nu när jag tagit beslutet är jag lugn...

på en månad så har endel saker i mitt liv förändrats avsevärt....
finns inget jag kan göra...är bara att gilla läget....
jag måste ändra min plan ändra min strategi...ta vissa beslut och statsa mig själv...

finns ingen anledning att sticka huvudet i sanden och leka denna charad längre..
som vi gjort så många gåner om och om igen..vi klarade detta så bra,så bra och så bra...
vi klarade det på varsit håll ett tag iaf...och det funkade...
inge tjänar på det varken du eller jag...ingen runt omrking oss ingen ingen...
finns ingen anlednig att gå in i detta igen trassla in oss på nytt bara för att det är som det är...
ensam är stark det måste man....det måste jag....
men ibland så behöver man tydligen hjälp,det är svårt för mig att förstå men jag får väl försöka....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback