Och hur tycker du att det går ???

Jag var jätte pigg i morse och fick ångest av att sitta i lägenheten....
Så jag bestämde med de i min grupp på högskolan att jag skulle vara med på ett av deras möten för att planera ett grupparbete jag ska delta i....
På vägen till mötet gick jag till perran för att kika hur R. hade det på lunchen där satt A.L och J.B och drack kaffe...
Jag slog mig ner och var social och kilade sedan till mötet...oj ojoj...jag blev trött och kände mig helt slut magen värkte och jag mådde illa...väl framme på högskolan så möts jag av en glad grupp och det var jätte kul att träffa dem ;).Jag dräper ur mig en bitter kommentar och allt är bra igen tror jag? tycker de,som skrattar och säger att de saknat mig...men jag känner att jag har svårt att hänga med i vad som bestäms,svårt att lyssna på mer än en person i taget...så jag skriver ner allt...känner mig nere och helt plötsligt inte så fräch som jag gjort innan...
Jag går från mötet för att möta upp A.L,vi sitter i solen i våra fina brillor;)
Sen kommer mitt fika sällskap och vi traskar iväg och fikar skönt att träffa ngn som man inte träffar så offta men endå är insatt :D. A.L kommer och möter upp och vi går hem till mig,via den finaste telefonförsäljaren i denhär stan P.S ;) A.L får för första gången träffa Tusse och Enzo. Vi går ner till perran för att inta middag där J.L och J.C redan sitter och väntar på oss;) de dricker öl jag dricker juicemix och vi inviger perrans uteservering;)
Dagens plus är att C.N är tillbaka i stan ;)!!!
Vid nio är jag hemma i slagsta tröttare än på länge och lägger mig nu för att vila...
Imorn får jag inte ha ett lika högt tempo,jag måste varva ner och lyssna på min kropp annars blir jag aldrig frisk...
Nu säger J.A god natt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback