om att bo hemma....

så åkte vi för att hämta min bror och sedan åka ut till sommarhuset, jag och H städade vårat hus och mamma och pappa städade sitt...eftersom att H inte högt ngt om ngn jävla vila/sjukskriving så var det ju bara att hugga i och hjälpa han med allt som inte var för tungt...så det torkades fönster mm och nu är vårat hus fint fint fint....
att umgås med sin familj en hel lång dag är ovant för mig/oss men det funkade riktigt bra måste jag säga...
ikväll kom anna,karin och camilla hit och vi snackade skit och skrattade åt folk som såklart inte hörde oss ;).
Nicklas var förbi och sa hejdå för han flyttar till grekland imorn;)till eve;).
ja så är jag nu i mitt gammla rum och ska sova igen...det känns lite konsitgt fast endå inte,att tjejerna var här vi satt i soffan som vi gjort så många gånger tidigare och för en sekund så kunde man glömma allt som hänt och bara tänka att det var som back in the days...det är det inte...det kommer det aldrig att bli...men det var endå en härlig känsla att sitta där med dem igen...selma atackerade såklart alla som inte vill eller tål med det brydde hon sig inte om..och nu sover hon här i mitt rum precis som innan....men jag vill flytta hem nu nu nu..till mina saker till mina katter och till mitt mitt mitt....jag vill vara frisk och kunna bära alla saker och kunna göra som jag vill på mitt sett....
men nejdå ska alla inte kunna böja sig ner:/....
jag hade en vision den var klockren och så bra det täckte hela min vår och sommar fram till september...men så ska allt gå åt helvette uppenbarligen....jaja får väl skjuta på det hela ett tag då...faaan...
jag känner mig mittemellan...så jävla mycket just nu...mest känner jag mig mittemellan mig själv,fuck jag hade ju en plan en bra plan....en plan jag trodde jag skulle kunna fullfölja men nej då...ska alla skjuta på sina planer....
man ska inte tänka för mkt man ska bara göra...
jag har för mkt tid...det gillar jag inte...fan fan fan...nu sova...inte msna sova sova sova.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback