om en månad...

Om en månad har jag födelsedag,om en månad fyller jag 22...
Om en månad blir jag 22 och då blir jag gammal,när jag är 23 är det tänkt att jag ska vara klar med min utbildning.Jag ska kämpa för att nå dit....
Jag har alltid tyckt att jag är gammal lidit av åldersnoja,kännt jag har varit tvungen att prestera för att må bra med mig själv...

Men jag har nu börjat tänka om...Jag tror der beror på att jag är själv nu att det bara är jag att jag inte har ngn/några andra att ta hänsyn till och rätta mig efter...Jag får bara vara jag nu.
Jag är singel för första gången sen jag var 16,detta kommer att bli en galen sommar...Det kan jag säga redan nu,sommaren kommer att anvädas till att spendera tid med mina vänner jobba och göra sånt som jag värdestätter,som jag mår bra av..Jag kan bli deppig och tyckta att det är trist att jag inte längre lever i ett förhållande eller så kan jag ta nya andetag och se detta som min sommar,min egen sommar där jag får bestämma helt själv över migsjälv....
vem vet det kanske är den sista sommaren det är bara jag...
Vi ses i september..ställ dig i kö....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback