om en vecka....

Sitter vi där Eric och jag på arlanda och väntar på att få borda,iiii det ska bli så kul pratade med Eve och Nicklas igår och jag kan inte hjälpa det men tårarna rinner ner för mina kinder..Jag är så glad att jag kan åka till dem och jag saknar dem så mycket.. Nu ska jag bara jobba som en galning och fira min födelsedag lite först sen kommer vi till er!!!
En vecka i solen med eric kommer bli top notch... Eve och Nicklas detta är ingen nykterhetssemester!!!

Ikväll middag med Stefan på perran,fira att terminen är över och fira att jag är frisk och det otroligt roliga som hände igår på jobbet!!

Sista dagen med barnen idag har varit där i ett år nu,ska inte komma dit förens i höst...Jag är så stolt över dem och jag är så glad att jag fått vara med i deras uteckling se dem lära och utvecklas. Och min handeldare som är den bästa. De gör mig så glad de gör att jag minns varför jag går denna utbildning och sliter i skolan som jag gör...MItt nya mål är examen dec 2009...

Jag är sjuk har ont i halsen med feber och en dunkande huvudvärk...jag tar en tablett och skiter i det ngn jävla måtta får det vara på sjukdagar denna vår.....

Nu fira med stefan som är den bästa att fira med

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Vad händer på jobbet? :)

2008-05-28 @ 17:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback