permis...

nu har jag permis;) axl kom och hämtade mig och vi åkte till mcd mitt gammla jobb vi käkade och snackade gammla minnen.....sitter i hennes soffa nu hon ska iväg sen och släpper av mig på sjukan på vägen...hon är  världens bästa som räddar mig några timmar från sjukan...jag har nästan glömt att jag ska sova där..förutom att jag ser ut som en sprutnarkoman då ingen jävel kan sticka rätt på första försöket...
Idag har Mimmi varit och hälsat på mig på sjukan min lilla mimmi;) av henne fick jag choklad och ett jätte fint läpplgans från hennes us and a resa;) så jag kan pussas och glittra i sommar=) tack mimmi för att du kom.
Lillebror ringde även och frågade om han skulle komma förbi och hämta mig så vi kunde göra ngt (!) snälla snälla lillebror....han skulle spela match och jag ville titta på honom ikväll....men det kan jag inte :(.
Imorn blir det permis och kanske sova hemma,om jag får sällskap vill säga,jag tyckte du skulle sova där med mig...det tyckte inte du jag tror vi måste ta och snacka om hur du prioriterar för jag börjar bli väldigt fundersam till det....imorn blir det iaf tjejkväll så det så..hanna du mat ansvarig imorn...bara så du vet;) ringer dig sen och berättar.
neheh hee du för jag vill med sitta på perran men en bärs i handen och inte ligga på ngt jävla sjukhus....^^ fan vad bitter jag blir.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback